Zaposleni, ki delajo na daljavo, se zbirajo v knjižnicah
V splošni knjižnici v Bostonu in tudi v drugih knjižnicah po ZDA opažajo, da stopnja obiska presega tistega v letih pred pandemijo ali je ostala enaka. Naval zanimanja za uporabo knjižnic kot tretjega delovnega prostora izpodbija prastar pogled na knjižnice kot na prašne prostore, katerih tiho vzdušje so močno varovali strogi knjižničarji. Na njihovem mestu so uspešna vozlišča za sodelovanje za ljudi, ki se želijo povezati z drugimi, medtem ko opravljajo osredotočeno delo, z dostopom do pametne tehnologije.
Splošna knjižnica v Bostonu, ki meri 5000 kvadratnih metrov, na več načinov zrcali t. i. coworking prostore. Ima konferenčne sobe, ki jih je mogoče rezervirati za manjše sestanke, dostop do brezžičnega interneta in dostop do strokovnjakov, ki lahko pomagajo pri tehnoloških težavah.
Čeprav je delo na daljavo vse bolj priljubljeno, se lahko počutite osamljeno, če ste ves dan doma. Mnogi so gravitirali v kavarne ali druge prostore, da bi pridobili osebni stik, vendar ima knjižnica prednost pred vsemi – je brezplačna.
“Vse to je odvisno od tega, ali imajo knjižnice tiste možnosti, ki jih ljudje, ki delajo na daljavo, iščejo, kot so dostop do interneta in fizični prostor zunaj doma,” je povedala Elise Calanni, vodja komunikacij pri Svetu za mestne knjižnice (Urban Libraries Council). “Najpomembnejše pa je, da so knjižnice stroškovno najučinkovitejše mesto za delo od doma. To je popolna kombinacija dejavnikov, da ljudje resnično začnejo uporabljati knjižnice kot središča skupnosti.«
Več v članku Remote workers flock to libraries for resources, collaboration.