Ustvarjanje vpliva: angleški vodič za šolske knjižničarje začetnike v stroki
V Veliki Britaniji so UK School Librarians Group (SLG) Committee v podskupini CILIP (Chartered Institute of Library and Information Professionals) pripravili vodič za šolske knjižničarje od A do Ž, kot lahko preberemo v članku Making an impact: A guide for new school librarians.
Vodič je napisan po korakih za začetnike v stroki, ki vstopajo v svojo novo vlogo šolskega knjižničarja. Pripravili so ga, ker so zaznali potrebo med novo zaposlenimi šolskimi knjižničarji.
Avtorji Creating a School Library with Impact: A Beginner’s Guide so Caroline Roche, Barbara Band, Nick Cavender, Lucy Chambers, Annie Everall, Ellen Krajewski, Sarah Pavey.
Prva poglavja podrobno opisujejo ne le položaj knjižnice in knjižničarja v šoli, temveč tudi fizično okolje.
Druga poglavja obravnavajo teme, ki jih lahko novi šolski knjižničar prebere, ko zanj postanejo pomembna, ko že razume vedenje v knjižnici in začne oblikovati knjižnično okolje po modelu, ki ga je izbral sam in njegovo vodstvo.
V vodiču lahko najdemo strokovno vodenje novega knjižničarja skozi organizacijo uspešnega obiska avtorja, vodenje knjižnih klubov, spremljanje knjižnih nagrad in spodbujanje branja, poglavje o informacijski in digitalni pismenosti, ki sta še eni ključni področji za šolskega knjižničarja, osnovnošolske knjižnice imajo svoje poglavje, saj se precej razlikujejo od srednješolskih.
Vodnik se konča z informacijami o tem, kako postati šolski knjižničar v Združenem kraljestvu – z včlanitvijo v CILIP in pridobitvijo licence.