Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižnjičarje

Uporaba generativne umetne inteligence v izobraževanju

Uporaba generativne umetne inteligence v izobraževanju

Univerza v Ljubljani je izdala znanstveno monografijo “Uporaba generativne umetne inteligence v izobraževanju” avtorjev Alenke Žerovnik in Mateja Zapuška. Publikacija je brezplačno dostopna v elektronski obliki.

295 strani obsežna monografija celovito obravnava vključevanje orodij, kot je ChatGPT, v izobraževalni proces. Delo zajema zgodovinski razvoj področja, teoretična izhodišča in praktične pristope uporabe generativne umetne inteligence (UI) na različnih izobraževalnih ravneh. Posebno pozornost namenja oblikovanju pozivov (prompt engineering) in etičnim vidikom uporabe UI v pedagoškem procesu.

Monografija je namenjena učiteljem vseh stopenj izobraževanja, snovalcem učnih gradiv in učečim se. Z interdisciplinarnim pristopom postavlja temelje za razvoj novih pedagoških pristopov v dobi umetne inteligence.

Ravno tako je uporabna za knjižničarje. Zelo uporabno pa je poglavje o oblikovanju pozivov.

Skip to content