Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižnjičarje

Super Library Marketing: Vodnik po TikTok-u za knjižnice

Super Library Marketing: Vodnik po TikTok-u za knjižnice

V Super Library Marketing: Practical Tips and Ideas for Library Promotion je objavljen tretji v seriji vodnikov po družbenih medijih za knjižnice za leto 2024. Predstavljen je bil že vodnik za Facebook in Instagram. V prihodnjih tednih pa bodo objavljene najboljše prakse za YouTube, Twitter/X in LinkedIn.

Število knjižnic, ki trdijo, da objavljajo na TikTok-u, se je leta 2023 dejansko zmanjšalo, glede na letno raziskavo Super Library Marketing Survey. 16 % knjižnic pravi, da platformo uporabljajo za promocijo svoje knjižnice. To je 3 odstotne točke manj kot leto prej.

Številnim knjižnicam je prepovedan prenos aplikacije na naprave, ki so v lasti knjižnice, zaradi pomislekov glede zasebnosti in poročil, da si lastniki aplikacije delijo podatke, ki bi lahko predstavljali tveganje za nacionalno varnost. Vendar pa hitro iskanje v Googlu »Libraries on TikTok« prikaže 12,5 milijona rezultatov.

Torej, če ima vaša knjižnica dovoljenje za uporabo aplikacije in če ima osebje za objavljanje v TikTok-u, je to lahko učinkovit način za trženje knjižnice, zlasti knjižnične zbirke.

Tukaj je nekaj statističnih podatkov Demandsage in SocialPilot, ki jih je treba upoštevati.

    • TikTok ima 1,2 milijarde aktivnih uporabnikov mesečno. To je dvakrat toliko aktivnih mesečnih uporabnikov kot jih ima Instagram.
    • Združene države se ponašajo z največ uporabniki TikTok, z več kot 150 milijoni aktivnih uporabnikov.
    • Po svetu povprečen uporabnik TikTok na platformi preživi 55 minut na dan.
    • Povprečen ameriški uporabnik TikTok aplikacijo odpre 9-krat na dan.
    • Uporaba TikToka je enakomerno razdeljena po spolu.
    • 70 odstotkov uporabnikov TikToka je starih med 18 in 34 let.
    • Glede na raziskavo, ki jo je izvedlo Her Campus Media, podjetje za trženje medijev in fakultet, je TikTok iskalnik, ki ga izbere 74 % anketirancev generacije Z. Zaradi video formata in ustreznih odgovorov, ga imajo raje kot Google.

V prispevku so obravnavana še naslednja področja:

  • Kakšen uspeh lahko pričakujemo pri TikTok-u?
  • Algoritem TikTok za leto 2024.
  • Poskusite ohraniti dolžino videoposnetkov okoli 60 sekund, vendar z dolžino videoposnetkov tudi eksperimentirajte.
  • Videoposnetkom, ključnikom in napisom vedno dodajte svojo lokacijo.
  • Posvetite nekaj časa ključnikom in ključnim besednim zvezam za napise.
  • Odgovarjanje na pripombe.
  • Morda poskusite tudi …
  • Kako pogosto in kdaj objavljati na TikTok-u?
Skip to content