Super Library Marketing: Vodnik po YouTub-u za knjižnice
V Super Library Marketing: Practical Tips and Ideas for Library Promotion je objavljen četrti v seriji vodnikov po družbenih medijih za knjižnice za leto 2024. Predstavljen je bil že vodnik za Facebook, Instagram in Tik Tok. V prihodnjih tednih pa bodo objavljene najboljše prakse še za LinkedIn in Twitter/X.
YouTube ostaja tretja najbolj priljubljena platforma družbenih medijev za knjižnice, glede na raziskavo Super Library Marketing Survey 2023.
YouTube je drugo najbolj obiskano spletno mesto na svetu, boljši obisk ima le Google. YouTube ima več prometa na spletnem mestu kot Facebook, Twitter, Wikipedia, Reddit, Instagram in Amazon skupaj!
Nekaj statističnih podatkov, ki jih je treba upoštevati glede na Sprout Social.
- Združene države imajo drugo največje občinstvo YouTube na svetu.
- Odrasli v ZDA preživijo povprečno 46 minut na dan na YouTubu.
- 62 % uporabnikov YouTuba se na platformo prijavi vsak dan.
- 55 % ameriških gledalcev ima raje krajše video vsebine kot dolge videoposnetke na YouTubu.
- 77 % gledalcev YouTuba je starih med 15 in 35 let.
- Med gledalci YouTuba je največ moških. Moški predstavljajo približno 54 % občinstva.
Orodje HypeAuditor ima tudi brezplačen kalkulator in če enkrat na mesec zaženete poročilo na kanalu YouTube vaše knjižnice, lahko spremljate statistiko uporabe.
V prispevku so obravnavana še naslednja področja:
- YouTubov algoritem za leto 2024
- Poiščite svojo nišo in se je držite.
- V naslovih in opisih poiščite manj konkurenčne ključne besede (uporaba orodja TubeBuddy).
- Posvetite nekaj časa odzivanju na svoje gledalce.
- Videoposnetke promovirajte takoj, ko jih objavite.
- Morda poskusite tudi …
- Kako pogosto in kdaj objavljati v YouTubu?