Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižnjičarje

Super Library Marketing: Vodnik po LinkedIn-u za knjižnice

Super Library Marketing: Vodnik po LinkedIn-u za knjižnice

V Super Library Marketing: Practical Tips and Ideas for Library Promotion je objavljen peti v seriji vodnikov po družbenih medijih za knjižnice za leto 2024. Predstavljen je bil že vodnik za Facebook, Instagram, Tik Tok in YouTubu. V prihodnjih tednih pa bodo objavljene najboljše prakse še za Twitter/X.

Število knjižnic, ki uporabljajo LinkedIn za trženje, je letos ostalo enako. Glede na raziskavo Super Library Marketing Survey iz leta 2023 21 odstotkov knjižnic pravi, da objavljajo na tej platformi. Uporabniki na LinkedInu so angažirani in aktivni. So pozitivni. In doseg je boljši od katere koli druge platforme družbenih medijev. Veliko uporabnikov naj bi se sem preselilo iz Twitterja/X.

Nekaj statističnih podatkov, ki jih je treba upoštevati v Influencer Marketing Hub and Social Media Today.

  • LinkedIn ima 728 milijonov uporabnikov po vsem svetu, veliko več kot Twitter, TikTok in Instagram.
  • Združene države imajo največ aktivnih uporabnikov LinkedIna.
  • LinkedIn je bolj priljubljen med moškimi. Uporabnikov je 56,3 odstotka moških in 44,7 odstotka žensk.
  • 60 odstotkov uporabnikov omrežja LinkedIn je starih od 25 do 34 let, kar je glavni ciljni knjižnic.
  • Uporabniki LinkedIna na platformi v povprečju preživijo 7 minut in pol na obisk.

V prispevku so obravnavana še naslednja področja:

  • Algoritem LinkedIn za leto 2024
  • Ciljanje občinstva LinkedIn z ustreznimi promocijami.
  • V svojih objavah ne delite povezav.
  • Ustvarjajte objave različnih dolžin in vrst.
  • Ohranite dosleden urnik objavljanja.
  • Morda poskusite tudi …
  • Kdaj objavljati v omrežju LinkedIn?
Skip to content