Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižnjičarje

Super Library Marketing: Vodnik po Twitterju/X za knjižnice

Super Library Marketing: Vodnik po Twitterju/X za knjižnice

V Super Library Marketing: Practical Tips and Ideas for Library Promotion je objavljen šesti v seriji vodnikov po družbenih medijih za knjižnice za leto 2024. Predstavljen je bil že vodnik za Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube in LinkendIn.

Število knjižnic, ki uporabljajo Twitter/X, je v letu 2023 padlo za osupljivih 17 odstotnih točk, glede na raziskavo Super Library Marketing Survey 2023. Samo 38 odstotkov knjižnic trenutno aktivno objavlja na Twitterju/X. Avtor navaja, da naj bi tudi te ta objava prepričala, da prenehajo z objavljanjem, saj promocijska učinkovitost platforme še naprej pada in zato to to ni več koristna poraba časa.

Človek, ki ga vodi, je naredil spremembe, ki dovoljujejo sovražni govor, trolanje in žaljivo vedenje. Obnovil je številne prepovedane račune in prosto dovoljuje objave nasprotnikov podnebja, proticepilcev in antisemitskih pasjih žvižgačev.

Navaja tudi najnovejše statistične podatke za podporo izstopu s Twitterja/X iz What’s the Big Data.

  • Twitter je sedma najbolj priljubljena platforma družbenih medijev po vsem svetu in ima veliko manj uporabnikov kot kateri koli drugi, ki je bil predstavljen v tej seriji za knjižnice.
  • 10 odstotkov uporabnikov predstavlja približno 92 odstotkov tvitov, ki jih delijo na platformi. Večina uporabnikov ni aktivnih.
  • Le 33 odstotkov uporabnikov pride na platformo, da bi spremljali blagovne znamke in podjetja.
  • Elon Musk, trenutni lastnik, je omejil število tvitov in neposrednih sporočil, ki jih lahko knjižnica pošlje v enem dnevu, ter število računov, ki jim knjižnica lahko sledi.

V članku je navedenih nekaj primerov in razlogov za prenehanje uporabe TWitter/X-a, predvsem pa tudi nasveti, kako to storiti:

  • Ne izbrišite svojega računa. Stvari se lahko v prihodnosti spremenijo in ne želite, da nekdo drug prevzame nadzor nad vašim računom.

Namesto tega:

  • Pripnite objavo na vrh svojega profila in svojim sledilcem sporočite, da ne boste več objavljali.
  • Uporabnikom omogočite alternativni način iskanja informacij o knjižnici (v idealnem primeru povezavo do vaše strani za prijavo na sporočila po e-pošti!).
  • Odstranite logotip Twitterja/X na vseh svojih e-poštnih sporočilih in spletnem mestu.
Skip to content