Super Library Marketing: Vodnik po Instagramu za knjižnice
V Super Library Marketing: Practical Tips and Ideas for Library Promotion je objavljen drugi v seriji vodnikov po družbenih medijih za knjižnice za leto 2024. Predstavljen je bil že vodnik za Facebook. V prihodnjih tednih pa bodo objavljene najboljše prakse za YouTube, Twitter/X, LinkedIn in TikTok.
Instagram je druga najbolj priljubljena platforma družbenih medijev za promocijo knjižnic. 92 odstotkov knjižnic, ki so odgovorile na raziskavo Super Library Marketing leta 2023, je izjavilo, da objavljajo na Instagramu. To je dve mesti višje kot leta 2022. Instagram ima 500 milijonov aktivnih uporabnikov dnevno, kar je veliko manj kot Facebook. Toda uporaba narašča po vsem svetu.
Nekaj statističnih podatkov, ki jih je treba upoštevati pri načrtovanju uporabe Instagrama v knjižnici v prihajajočem letu glede na priporočila SocialPilot:
- Približno 20 odstotkov vse aktivne uporabe interneta v enem dnevu porabimo na Instagramu.
- Povprečen uporabnik Instagrama na platformi preživi 30 minut na dan.
- 38 odstotkov uporabnikov se prijavi na Instagram večkrat na dan.
- 70 odstotkov uporabnikov Instagrama gleda zgodbe vsak dan.
- Uporabniki Instagrama ostajajo enakomerno razdeljeni po spolu.
- Instagram pravi, da so v zadnjem letu zabeležili 80-odstotno povečanje časa, ko uporabniki gledajo videoposnetke na platformi.
V prispevku so obravnavana še naslednja področja:
- Koliko uspeha lahko vidimo na Instagramu?
- Instagram algoritem za leto 2024
- Signali za razvrščanje v Instagram Feedu (viru)
- Signali za uvrstitev Instagram Stories (zgodbe)
- Signali za uvrstitev na Instagram Reels
- Dobro premislite, ali boste objavili v viru, zgodbah ali v reelih
- Osredotočite se na interakcijo, da povečate sodelovanje.
- Eksperimentirajte z različnimi vrstami vsebin.
- Bodite super strateški glede hashtagov (ključnikov).
- Morda poskusite tudi …
- Kdaj objaviti na Instagramu?