School libraries supporting literacy and wellbeing
Knjiga z naslovom School libraries supporting literacy and wellbeing avtorice Margaret K. Merga je izšla leta 2022 in prinaša izhodišča ter opise primerov po posameznih poglavjih, ki so lahko uporabna tudi v slovenskih knjižnicah.
Namen vsebine knjige je spodbuditi boljše razumevanje povezav med branjem, pismenostjo in dobrim počutjem, ki bi lahko uporabnikom šolskih knjižnic pomagale pri spopadanju z izzivi. Predstavljena so tudi izhodišča ter primeri različnih vlog, ki jih lahko ima šolska knjižnica.
Avtorica opisuje ter predstavlja vlogo šolskih knjižničarjev in poudarja pomen povezovanja ter podporo na področju pismenosti in dobrega počutja. Ob tem namenja posebno pozornost aktivnostim, kako lahko šolski knjižničarji z različnimi pristopi krepijo bralno zavzetost in spodbujajo dobro počutje svojih uporabnikov.
Knjiga obravnava tudi nekatere od izzivov, s katerimi se soočajo šolske knjižnice ter njihovi zaposleni in kako ukrepati, da bodo lahko v celoti izkoričeni potenciali za podporo pismenosti in dobrega počutja uporabnikov.
Tiskana verzija je za izposojo dostopna tudi v NUK.