Revija Synergy
Revija, ki izide dvakrat letno, želi s svojimi vsebinami doseči širšo skupnost knjižničarjev (šolskih knjižničarjev) ter jim v branje ponuditi akademsko, na raziskavah temelječo razpravo o šolskih knjižnicah in vlogi t. i. učitelja knjižničarja (šolskega knjižničarja). Revija nudi prostor za razprave, primere dobre prakse ter ostale objave.
Aktualna številka revije Synergy (letn. 22, št. 1, 2024) prinaša zanimive in uporabne prispevke s področja knjižnične dejavnosti. Med zanimivejšimi bi izpostavili sledeče:
- Australian Coalition for School Libraries.
- Cracking the code: Unlocking the terminology puzzle of information literacy.
- Xavier College – Nurturing a reading culture.
- AI for libraries: Research, reading and revelry.
Revija se nahaja na povezavi, za branje na spletu pa je dostopna le članom. So pa nečlanom za branje na voljo starejše številke, ki so dostopne v arhivu.