Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižnjičarje

Raziskave kažejo, da je zapiranje šol zavrlo bralne napredke

Raziskave kažejo, da je zapiranje šol zavrlo bralne napredke
30. 11. 2020

V prispevku z naslovom School shutdowns have put children up to eight months behind in reading, research indicates je avtorica Caroline Alphonso izpostavila različne vidike ter mnenja strokovnjakov, da so otroci že v zaostanku. Učitelji in starši so zaskrbljeni zaradi vrzeli v znanju, ki se je pojavila v času pandemije v pomladnem času, saj je bilo mnogo težav pri nenadnem prehajanju iz fizičnega učnega okolja v virtualno. 

Pomembno sporočilo je v prispevku izpostavil profesor Whitley, ki je opozoril, da šole ne smejo ločevati ter razmejevati med dobrim počutjem (socialno-čustveno stanje) otrok in učenja oziroma učnega napredka.

Profesor Georgiou je dejal, da če do konca tega leta ne uspejo doseči, da bi otroci postali vsaj povprečni bralci, je v prihodnje pričakovati še več težav. In tisti otroci, ki se že sedaj srečujejo s težavami pri branju oziroma so slabši bralci, bodo imeli ogromno težav tudi na drugih področjih kot denimo pri pisanju, matematiki in drugo.

Novico pripravil: Gregor Škrlj (Narodna in univerzitetna knjižnica)
Foto: Unsplash

Skip to content