NOVICE 14. januar 2022

Nasveti knjižnicam za promocijo na družbenih omrežjih

Kot je zapisano v prispevku, so družbeni mediji potencialno močno orodje za komuniciranje in spodbujanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi uporabniki. Tudi v knjiižničarski skupnosti se uporabljajo in postajajo vse bolj priljubljeni.

Predvideva se, da že več kot 70 % knjižnic uporablja družbena omrežja za promocijske namene, upravljanje zbirk, ozaveščanje ali za izboljšanje poučevanja in učenja. Vendar pa je bilo opravljenih malo raziskav, ki bi ugotavljale posamezne prakse in načine kako se ustanove ter posamezniki lotevajo svojih dejavnosti na področju družbenih medijev v knjižničnem okolju. Prav tako niti ni meritev, ki bi pokazale, kako uspešne so te dejavnosti.

V objavi zasledimo nekaj zelo zanimivih izhodišč, podrobnosti o družbenih omrežjih za knjižnice, komunikacijskih orodjih, promocijah ter primerih dobre prakse. Predstavljen je tudi pregled raziskav s podrobnostmi o tem, kako lahko družbeni mediji dosegajo knjižnične cilje ter katere kanale in strategije je mogoče uporabiti za njihovo doseganje. Celotna publikacija je na voljo na spletni strani.

Novico pripravil: Gregor Škrlj (Narodna in univerzitetna knjižnica)
Naslovna fotografija: Tracy Le Blanc (Pexels)