Knjižničarske novice

novice in strokovne informacije za knjižničarje

Nekaj pametnih strategij za nemirne čase

Nekaj pametnih strategij za nemirne čase

V članku Protect Your Library Marketing: 6 Smart Strategies for Turbulent Times avtorica Angela Hursh predstavlja nekaj ključnih strategij za knjižnice v času negotovosti, ki se pojavlja v ZDA, kjer namerava trenutna predsedniška administracija Združenih držav ukiniti Institute of Museum and Library services – IMLS (Inštitut za muzejske in knjižnične storitve).

Za nekatere knjižnice predstavlja financiranje iz IMLS velik odstotek njihovega letnega proračuna. Knjižnice v ZDA so zaskrbljene, da ne bodo imele dovolj denarja za nakup knjig, kaj šele za plačilo zaposlenih in vzdrževanje zgradb. Poleg tega jim grozijo z nižanji proračuna in s cenzuro.

Avtorica zato poudarja pomen osredotočanja na tri glavne cilje, kot so povečanje udeležbe v poletnem branju, odpiranju novih enot in povečanje kroženja gradiva. S predlogi, kot so pozitivno pripovedovanje zgodb, promocija varnih prostorov in gradnja e-poštnih seznamov (adrem), avtorica svetuje, kako dokazati vrednost knjižnic v promociji. Sledenje metrikam in poudarjanju preteklih uspehov sta dodatni ključni sestavini promocije za ohranjanje motivacije in uspešnosti v okolju.

Skip to content