Kakšna bo prihodnost spletnega iskanja?
Phil Bradley je napisal članek z naslovom The Future of Search Is Intelligent.
Opisuje ChatGPT, ki je velik jezikovni model in ga je razvil OpenAI. Del imena »GPT« pomeni »Generative Pre-training Transformer« in se nanaša na vrsto tehnike strojnega učenja, ki vključuje usposabljanje modela na velikem naboru podatkov za ustvarjanje besedila.
Piše o pomenu postavljanja ustreznih vprašanj za pridobivanje pravih odgovorov, o pomoči ChatGPT, ki lahko poda predloge, kako priti do odločitev in še nekaterih drugih nalogah, ki jih lahko opravlja.
Avtor zapiše, da se bo do konca tega leta spletno iskanje razvilo v nekaj povsem drugega. Umetna inteligenca ne bo »ubijalec Googla«, ampak bo »razvojnik Googla«. Morda ne bomo več “googlali” ampak bomo mogoče namesto tega kar »ChatGPT-ijali«? Spletno iskanje se ne bo spremenilo, ampak je že od tega trenutka spremenjeno. Pred nami je seveda veliko izzivov, nenazadnje med njimi tudi financiranje.
Celoten članek je dostopen na povezavi.