Kako lahko šolske knjižnice spodbujajo zdravstveno pismenost v zahtevnih časih
Margareta K. Merga v strokovnem članku How School Libraries Can Promote Health Literacy in Challenging Times opisuje vlogo šolskega knjižničarja pri razvijanju zdravstvene pismenosti pri učencih.
Povzetek: “Spretnosti zdravstvene pismenosti so potrebne za pridobivanje, vrednotenje in razumevanje zdravstvenih informacij in storitev, da bi lahko sprejemali ustrezne in ozaveščene zdravstvene odločitve. Glede na to, da stopnja zdravstvene pismenosti posameznika pozitivno vpliva na zdravstvene rezultate, se šole vse bolj zavzemajo za spodbujanje zdravstvene pismenosti pri učencih. Mladi se lahko soočajo s številnimi izzivi zdravstvene pismenosti, ki jih še poslabšala svetovna pandemija in vse večja množica vprašljivih zdravstvenih informacij, ki se širijo prek družbenih medijev. Kot strokovnjaki za informacijsko in digitalno pismenost lahko šolski knjižničarji črpajo iz svojega obstoječega nabora spretnosti in dodatno razširijo svoje veščine, da bi odigrali ključno vlogo pri razvijanju zdravstvene pismenosti učencev.”