Kako lahko šolske knjižnice spodbujajo zdravstveno pismenost v zahtevnih časih
V reviji Journal of Library Administration je avtorica Margaret K. Merga objavila članek z naslovom How School Libraries Can Promote Health Literacy in Challenging Times.
V svojem članku je opisala pomen zdravstvene pismenosti pri učencih, ki se po svetovni pandemiji soočajo s številnimi izzivi, še posebej ob spremljanju različnih družbenih omrežji, kjer se pojavlja in širi vse večja množica vprašljivih oziroma nepravih zdravstvenih informacij. Ob tem ima šolski knjižničar veliko vlogo, saj ima kot strokovnjak za iskanje ter preverjanje informacij ključno vlogo pri podpori učencem ob razvijanju sposobnosti kritičnega razmišljanja glede zdravstvenih informacij ter ga lahko opolnomoči na sprejemanje boljših odločitev o svojem zdravju.
Znanje je pomembno ter posameznikove odločitve, da presodi in zavrne napačne informacije o zdravju, da se zna preudarno odločiti ter izbrati ustrezo informacijo med široko paleto virov.
Celoten članek si lahko preberete na povezavi.