Kako lahko promoviramo knjižnico s prijaznostjo do uporabnikov
Meghan Kowalski je na začetku mislila, da bo delala v politiki. Medtem ko je opravljala pripravništvo pri senatorki Hilary Rodham Clinton, je delala tudi v univerzitetni knjižnici, kjer je postala navdušena nad knjižničarskim delom. Danes je knjižničarka za stike z javnostjo na Univerzi v okrožju Columbia.
Ko se je pridružila univerzi, je izvedla analizo SWOT, da bi ugotovila močne točke, slabosti, priložnosti in grožnje knjižnice. Odkrila je, da ima knjižnica izjemno pozitivno podobo kot “mesto pomoči”. Meghan je to podobo krepila z usmerjanjem sodelavcev v odlično storitev za uporabnike z izobraževanjem.
Njena univerza je znana po raznoliki študentski populaciji. Meghan se osredotoča na enakost in doslednost v storitvah, saj želi, da študentje dojemajo knjižnico kot kraj, kjer lahko dobijo pomoč, ne da bi se srečevali s prevelikimi ovirami.
Njen pristop k promociji knjižnice, kot mesta odlične storitve za uporabnike, je bil dobro sprejet. Poudarja, da je odnos z uporabniki ključen, saj lahko pomagaš nekomu, a če to storiš na nepravi način, se ne bodo vrnil. Poudarja pomen prijaznosti tudi v primerih, ko problema ni mogoče rešiti.
Poleg tega Meghan sodeluje na konferencah in piše osebni bilten “Content Prompt”, ki spodbuja ustvarjalnost pri iskanju vsebin. V telefon si beleži ideje, ki jo navdihnejo.
Njeno osredotočenje na odlične storitve za uporabnike je prineslo pozitivne rezultate. Čeprav težko izmeri učinek, se odzivi, ocene in povratne informacije s strani študentov kažejo kot zelo pozitivni. Njena predanost graditvi odnosov s študenti je ključna za uspešno delo knjižnice.
Članek Customer Service Is Helpful: How One Library Scores Big Promotional Points by Being Friendly je v celoti dostopen na spletni strani.