Kako lahko knjižnice pomagajo pri dezinformacijah
V zadnjih časih se pojavlja vse več dezinformacij, napačnih in zavajajočih informacij. Zato so na spletnem seminarju z naslovom Making the Best of Bad Information predavatelji želeli podati pomembne informacije oziroma odgovoriti na zastavljena vprašanja:
– Kaj so in kako so videti napačne informacije?
– Zaradi česa ljudje bolj verjamejo napačnim informacijam?
– Zakaj so napačne informacije postale bolj razširjene?
– Kako se lahko knjižnice bolje odzovejo ob naraščajočih napačnih informacijah?
Na nekatera vprašanja, kot denimo “Kako lahko, kot knjižnično osebje, posredujemo v primerih, ko imajo uporabniki napačne informacije, in ali je to naša naloga?” ali pa “Kako ohranjamo vrednote zasebnosti in intelektualne svobode, kadar so uporabniki pridobili napačne ali škodljive informacije?”, so skušali odgovoriti na spletnem seminarju. Skušali so preučiti tudi vzroke za (pre)hitro rast napačnih informacij in kako vse to sovpada z nezaupanjem v verodostojne vire.
Posnetek je na voljo na povezavi, na spletni strani pa so dostopne tudi prosojnice.