Kako je knjižnica v enem dnevu dobila vse fotografije, ki jih potrebuje za promocije
Na blogu Angele Hursh najdemo zanimiv prispevek z naslovom How One Library Got All the Stock Photos It Needs for Promotions in Just One Day! Knjižnica Winter Park (Florida) je razvila inovativen pristop k reševanju stalnega izziva knjižničnega marketinga – pomanjkanja kakovostnih fotografij za promocijske materiale. Organizirali so poseben “Dan fotografiranja”, med katerim so v enem samem dopoldnevu ustvarili obsežno zbirko avtentičnih fotografij svoje knjižnice in storitev.
Komunikacijska ekipa je najprej določila ključne potrebe po fotografijah. Za pomoč pri fotografiranju so pritegnili knjižničarje in prostovoljce iz lokalne skupnosti. S pomočjo ChatGPT so pripravili natančen urnik fotografiranja in seznam želenih posnetkov.
Med nedeljskim fotografiranjem pred odprtjem knjižnice so zajeli različne prizore: družine v igralnem kotičku, uporabnike pri računalnikih, izposojo gradiva, uporabo ustvarjalnega prostora in številne druge vsakdanje situacije v knjižnici.
Projekt dokazuje, da lahko knjižnice s skrbnim načrtovanjem in vključevanjem skupnosti same ustvarijo kakovostne promocijske materiale. Ključ do uspeha sta bila natančna organizacija in fleksibilnost pri izvedbi.
Primer lahko služi kot navdih drugim knjižnicam, ki si želijo izboljšati svoje vizualne promocijske materiale z avtentičnimi posnetki svojih prostorov in uporabnikov.