IFLA PressReader International Library Marketing Award for 2024
IFLA Sekcija za upravljanje in trženje sodeluje s PressReaderjem za izbor knjižnice za podelitev nagrade IFLA PressReader International Library Marketing Award za leto 2024.
Mednarodno marketinško nagrado IFLA PressReader prejme knjižnica, ki predstavi najboljšo marketinško dejavnost za povečanje ozaveščenosti in uporabe svoje ponudbe ali storitve s kreativnimi, v rezultate usmerjenimi marketinškimi projekti ali kampanjami.
Trije finalisti bodo izbrani na podlagi inovativnih prispevkov trženja na knjižničnem področju. Zmagovalne knjižnice bodo prejele sredstva za nakup nove tehnologije za svojo knjižnico.
Prvo mesto prejme 3.000 EUR, drugo 2.000 EUR in tretje 1.500 EUR. Več o pogojih in kriterijih izbora na spletni strani. Rok oddaje kandidature je 20. februar 2024.
Slovenske knjižnice so zadnja leta že uspešno kandidirale za različne nagrade, zato se prav gotovo lahko zopet najde kakšna uspešna tudi v tem izboru.