Students and AI
Brezplačni spletni seminar: Študenti in umetna inteligenca: Okvir za razumevanje koristi, izzivov in vplivov umetne inteligence na učence. Knjižnica 2.0 / Spletni seminar o učni revoluciji s Steveom Hargadonom
Teme:
Prednosti
– Prilagojene učne poti: Umetna inteligenca se prilagodi tempu in slogu vsakega učenca ter tako poveča njegovo zavzetost.
– Stalna podpora: Učitelji in trenerji za učenje, ki se učijo 24 ur na dan in 7 dni v tednu, opolnomočajo učence tudi izven šolskih zidov.
– Potencial vključevanja: Umetna inteligenca spodbuja raziskovanje in izvirno razmišljanje.
– Priprava spretnosti: S praktičnimi izkušnjami in okviri uporabe učence pripravi na svet, ki ga poganja umetna inteligenca.
Izzivi
– Pomisleki glede goljufanja: Kdaj je uporaba umetne inteligence dragocena izboljšava in kdaj goljufija?
– Tveganja v zvezi z zasebnostjo: Kaj se zgodi, če umetna inteligenca ve preveč o učencih?
– Učinek kalkulatorja: Kako odpraviti preveliko zanašanje na umetno inteligenco, ki zmanjšuje razmišljanje in sklepanje?
– Resničnost vrzeli v enakosti in dostopnosti: Nevarnost, da bo umetna inteligenca povečala razlike v izobraževanju.
– Čustvene vezi: Ali se lahko učenci povežejo z umetno inteligenco na račun medosebnih odnosov?
– Vpliv: Tehnologije, ki ustvarjajo psihografske profile uporabnikov, razvijajo posebne komercialne programe, programe pozornosti in programe prepričevanja.
– Informacijska pismenost v dobi umetne inteligence: Kako tekočnost jezika in personalizirani odzivi spreminjajo kritično mišljenje.
Učinki
– Revolucija personaliziranega učenja: Kako umetna inteligenca prilagaja izobraževanje posameznim učencem, tako v učilnicah kot zunaj njih.
– Premik v strategijah ocenjevanja: Prehod od sumativnega k formativnemu ocenjevanju, ki ga zahteva uporaba umetne inteligence.
– Ponovna opredelitev namena izobraževanja: Ali bo UI končno izzvala skriti učni načrt skladnosti in konformizma ali ga bo le ohranila?
Petek, 16. maj 2025 ob 20.00 -21.00.