Inovativni pristopi, znanja in kompetence za šolske knjižničarje z namenom izboljšanja bralne pismenosti učencev 1. VIO, s prenosom uporabnih znanj v prakso
Udeleženci poglobljeno spoznajo področje bralne pismenosti, proces učenja branja ter dimenzije bralne učinkovitosti oz. gradnike bralne pismenosti, pridobijo uporabna znanja o stopnjah bralne tehnike ter stopnjah bralnega razumevanja, ozavestijo pomembno vlogo šolskih knjižničarjev pri razvijanju bralne pismenosti učencev 1. VIO, spoznajo uporabne strategije za dvig kakovosti in učinkovitosti dela na področju razvijanja bralne pismenostji, pridobijo uporabna znanja .
Izvajalec: Specialno pedagoška svetovalnica, svetovanje za otroke, starše in pedagoge, izobraževanje ter raziskovanje
Predvideni čas izpeljave: 9. 10. 2024 – 27. 11. 2024 (urnik dostopen v dokumentu)
Kotizacija (za udeleženca iz VIZ): 147,00 EUR
Prijava do 2. oktobra 2024 preko KATIS.
Cilja skupina: knjižničar/ka v vzgoji in izobraževanju
Vse podrobnosti dostopne v dokumentu.