Ali orodja umetne inteligence resnično spreminjajo izobraževanje?
Dr. Hardmanova v članku Are ChatGPT, Claude & NotebookLM *Really* Disrupting Education? preučuje dejanski vpliv različnih orodij umetne inteligence (UI) na izobraževanje.
Čeprav ta orodja (ChatGPT, Claude, NotebookLM) izboljšujejo dostop do informacij in poenostavljajo kompleksne ideje, niso celovita učna orodja. Pogosto izpuščajo pomembne podrobnosti, primere in raziskovalne okvire. ChatGPT4o, Claude & Notebook, še niso celovita »orodja za učenje« ali »aplikacije za izobraževanje«.
V prispevku je še zapisano, da bi morala orodja UI vključevati pedagoške pristope, kot so časovno razporejeno ponavljanje, aktivni priklic in postopno povečevanje kompleksnosti. Trenutno orodja UI pomagajo pri dostopu do informacij, vendar je resnično učenje še vedno v rokah ljudi in zahteva več kot le poenostavljanje informacij.